Senarai produk rempah kami 4





















Rempah Jintan Putih.
Spices cumin.

Jintan Putih terpilih. Dikisar halus dan sederhana laju bagi mendapatkan rasa yang tepat. Satu elemen rempah penting dalam kebanyakan masakan. Serahkan hal itu kepada kami. Kami akan berikan nasihat mengenai jintan putih yang tepat.
Cumin selected. Ground fine and medium speed to get the right feel. One important element of spice in most dishes. Submit it to us. We will provide advice on the right cumin.

Hubungi kami bagi mendapatkan keterangan lanjut.
Contact us for more information.






















Rempah Kari Daging.
Beef curry spices.

Pekat. Hampir majoriti kenduri perkahwinan Melayu di Seremban menggunakan rempah yang ditempah khusus dari kami. Dapatkan nasihat kami untuk satu rempah adunan yang tepat dengan santan hidup. Untuk masakan kari Melayu yang asli.
Concentrated. Almost the majority Malay wedding feast in Seremban using special spices ordered from us. Consult us for a precise blend of spices with coconut milk life. For the native Malay curry dishes.

Hubungi kami untuk keterangan lanjut.
Contact us for more information.






















Rempah Briani.
Briani spices.

Ada yang mendakwa rempah ini asalnya Arab. Ada yang mendakwa rempah ini asalnya India. Dakwalah apa sahaja, kami mempunyai sukatan bancuhan untuk Briani kedua-dua negara itu.
There are claims that were originally Arabic spices. There are claims that were originally Indian spices. Just claims anything, we have to measure mixture both Briani country.

Jika anda mahukan Briani gam dan berkanji, apakah sukatannya? Jika anda mahukan Briani berderai, apakah sukatan rempahnya?
If you want Briani gam and starch, the recipe? If you want Briani crumble, the measure of spices?

Hubungi kami, dan kami akan berikan anda nasihat yang tepat. Insyaallah.
Contact us, and we will give you the right advice. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment